Jak popsat dopravní situaci ze vzduchu?

  1. Vše začíná už doma nebo v zaměstnání před odjezdem na letiště / startoviště. Zaznamenali jste z rozhlasu nebo televize, že je ve Vašem okolí nějaké dopravní omezení nebo nějaká nestandardní situace? Zapamatujte si tuto informaci.
  2. Na letiště / startoviště cestujete zpravidla automobilem. Potkali jste cestou kolonu, dopravní nehodu nebo něco nestandardního? Vezměte tento fakt na vědomí, v případě, že to považujete za vhodné, informujte Callcentrum Global Assistance již cestou na letiště protože tím POMÁHÁTE DRUHÝM!!
  3. Jdete si normálně zalétat? Pokud chcete přispět k monitorování dopravní situace, zaleťte se podívat na problematická místa v okolí Vašeho letiště. Okolí Vašeho letiště dobře znáte, a tak jistě víte, kde bývají problémy. Můžete se také zaletět podívat na stav událostí, které jste zaznamenali cestou na letiště.
  4. V každém případě zavolejte informace mobilním telefonem na Callcentrum Global Assistance na bezplatnou linku 800 12 20 12
  5. V případě, že uvidíte ze vzduchu situaci, kterou stojí za to hlásit na Callcentrum Global Assistance, zaznamenejte si následující důležité údaje:
  • čas zjištění
  • typ události
    kolona, nehoda, požár, práce na silnici s kolonou...
    místo poruchy nebo nehody
    upřesnění místa problému číslem komunikace (víte-li ho)
    doplňující orientační body (čerpací stanice, obchodní centra...)
    údaje o směru nehody k nejbližšímu městu či objektu
    zasahuje-li do protisměru či ovlivňuje více pruhů,krajnice, nájezd, stoupací či jízdní pruh
  • popis situace a hlavně okolních příjezdů (to je přesně to co není běžně k vidění)
    počty vozidel v místě nehody
    délka kolony ze všech směrů a možnosti objížďky
    informace o přítomnosti Policie, hasičů, záchranné služby, vrtulníku ....
    předpokládané zdržení
  • stupeň dopravy
    samostatný článek ZDE