Novinky, aktuality

Aktuální informace z dění a činnosti klubu. Najdete zde starší zápisky z akcí a probíhající benefity pro členy klubu, technické podrobnosti a návody jak hlásit události ze vzduchu a řadu dalších zajímavostí. Stojí to za to přečíst si a projít články, budete tak v obraze......

Jak popsat dopravní situaci ze vzduchu?

Vše začíná už doma nebo v zaměstnání před odjezdem na letiště / startoviště. Zaznamenali jste z rozhlasu nebo televize, že je ve Vašem okolí nějaké dopravní omezení nebo nějaká nestandardní situace? Zapamatujte si tuto informaci. Na letiště / startoviště cestujete zpravidla automobilem. Potkali jste cestou kolonu, dopravní nehodu nebo něco nestandardního? Vezměte tento fakt na vědomí, v případě, že to považujete za vhodné, informujte Callcentrum Global Assistance již cestou na letiště / startoviště protože tím POMÁHÁTE DRUHÝM!!

Nebeský Anděl nový projekt

Nyní zbystřete. Novinkou, která se rozjíždí právě nyní (rok 2008), je zapojení sportovních pilotů do sítě dobrovolných dopravních zpravodajů. Projekt Nebeský anděl je společným dílem tří organizací – Aeroklubu ČR, Letecké amatérské asociace ČR a společnosti Global Assistance. Hlavním cílem projektu je především ukázat nejširší veřejnosti, že sportovní piloti dokážou být společnosti užiteční.

Letecká asistenční služba

GLOBAL ASSISTANCE spustil novou službu pro aktivní členy Klubu Nebeských Andělů.Generální ředitel GA pan Bold ohlásil při Prvním sletu klubu spuštění mimořádných asistenčních služeb GLOBAL ASSISTANCE pro držitele klubových karet tedy piloty a jejich letadla a auta. Pro mimořádné drobné opravy letadel mimo domovské letiště dovezeme a zapůjčíme po dobu jedné hodiny nářadí na zprovoznění případné poruchy vašeho letadla

Callcentrum dopravních informací Global Assistance

Pomoc motoristům v orientaci na silnicích zajišťuje Callcentrum Dopravních informačních systémů GA, které pracuje nepřetržitě 24 hodin denně, 365 dní v roce na telefonním čísle 800 1220 12. Tato bezplatná linka je určena také Vám nebeským andělům pro získávání informací od vás z ptačí perspektivy. Operátoři Call centra jsou kvalifikovaní odborníci, kteří jsou připravení všem volajícím pomoci

Hodnocení hustoty dopravy (stupni 1 až 5)

Tabulka pro určováni stupňů aktuální dopravy(stupni 1 až 5). běžné vyjádření hustoty provozu na silnicích... Pro zlepšení informací řidičům a celkové posouzení situace je vždy dobré odhadnout i přibližnou dobu zdržení.