Jak popsat dopravní situaci ze vzduchu?
- Vše začíná už doma nebo v zaměstnání před odjezdem na letiště / startoviště. Zaznamenali jste z rozhlasu nebo televize, že je ve Vašem okolí nějaké dopravní omezení nebo nějaká nestandardní situace? Zapamatujte si tuto informaci.
- Na letiště / startoviště cestujete zpravidla automobilem. Potkali jste cestou kolonu, dopravní nehodu nebo něco nestandardního? Vezměte tento fakt na vědomí, v případě, že to považujete za vhodné, informujte Callcentrum Global Assistance již cestou na letiště protože tím POMÁHÁTE DRUHÝM!!
- Jdete si normálně zalétat? Pokud chcete přispět k monitorování dopravní situace, zaleťte se podívat na problematická místa v okolí Vašeho letiště. Okolí Vašeho letiště dobře znáte, a tak jistě víte, kde bývají problémy. Můžete se také zaletět podívat na stav událostí, které jste zaznamenali cestou na letiště.
- V každém případě zavolejte informace mobilním telefonem na Callcentrum Global Assistance na bezplatnou linku 800 12 20 12
- V případě, že uvidíte ze vzduchu situaci, kterou stojí za to hlásit na Callcentrum Global Assistance, zaznamenejte si následující důležité údaje:
- čas zjištění
- typ události
kolona, nehoda, požár, práce na silnici s kolonou...
místo poruchy nebo nehody
upřesnění místa problému číslem komunikace (víte-li ho)
doplňující orientační body (čerpací stanice, obchodní centra...)
údaje o směru nehody k nejbližšímu městu či objektu
zasahuje-li do protisměru či ovlivňuje více pruhů,krajnice, nájezd, stoupací či jízdní pruh - popis situace a hlavně okolních příjezdů (to je přesně to co není běžně k vidění)
počty vozidel v místě nehody
délka kolony ze všech směrů a možnosti objížďky
informace o přítomnosti Policie, hasičů, záchranné služby, vrtulníku ....
předpokládané zdržení - stupeň dopravy
samostatný článek ZDE